Якщо Ви вирішили скористатися нашими послугами і розмістити веб-сторінку свого підприємства саме на цьому сайті Вам необхідно :
- Зв’язатися з нами зручним для Вас способом (див. контакти) та отримати попередню консультацію щодо умов співпраці та вартості послуг;
- Надалі Ви отримаєте 2 примірника договору, ознайомившись з яким та у випадку підписання останнього, Вам необхідно надати нам наступний перелік документів у строго визначених форматах .
Перелік документів:
- Cтатут товариства зі змінами та доповненнями, засновницький (установчий) договір, свідоцтво про державну реєстрацію товариства
- Положення про загальні збори, наглядову раду, виконавчий орган та ревізійну комісію, інші внутрішні документи та зміни до них;
- Положення про кожну філію та кожне представництво товариства;
- Принципи (кодекс) корпоративного управління товариства;
- Протоколи загальних зборів;
- Висновки ревізійної комісії та аудиторський висновок;
- Річна фінансова звітність підприємства;
- Документи звітності, що подаються відповідним державним органам;
- Проспект емісії, свідоцтво про державну реєстрацію випуску акцій та інших цінних паперів товариства;
- Перелік афілійованих осіб товариства із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій;
- Особливу інформацію про товариство відповідно до вимог чинного законодавства;
- Повідомлення про збори ( за 30 днів)
Передавати дані небхідно у форматах PDF, Excel, Word використовуючиZIP - архів .
До них додається Таблиця для заповнення даних про підприємство.
- У випадку виконання умов договору та правильного надання необхідної документації веб-сторінка вашого підприємства буде створена у найкоротший термін та успішно функціонувати.
Бажаємо успіху!